آرکانآرکان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا به مامان و بابا

عکس های 3ماهگی آرکان

1393/3/28 1:19
نویسنده : مامان
598 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها اگر عاشقانه سپری می شوند به عشق توست

 

پسرم هر روز صبح که از خواب بیدار میشم دلم نمیخواد دیگه چشمامو حتی واسه یک ثانیه ببندم

چون دلم میخواد لحظه لحظه بزگ شدنتو ببینم

 

خندیدنات،گریه کردنات،خوابیدنات

 

دیگه شدی همه زندگی من

 

حالا معنی این جمله رو میفهمم

که پیش از تو من تو را کم داشتم

 

پسرم شکر خدا یک ماهم بزرگ شدی

اینم عکسات:

پسر خوش تیپ من:

الهی که فدای تیپ اسپورتت بشم منبوسبوسبوس

وااااااااااااااای خداااااااااااااااااااااااا

جوجوی من

چجوری میخنده

الهی پسرم چه قدر خسته اس

اینجا چه ناز خوابیدی

ماشاله به این پسرمحبتمحبت

ماشاله بازوهاشوووووو

ای وای میخواد عطسه کنه

عافیت باشه

مامانی دلم نیومد این عکستو نذارم پسر شلخته ی من

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله سمیرا
28 خرداد 93 15:16
ماشاا... پسر نگو قند عسل. دلم تنگ شد واسش
خاله یلدا
28 خرداد 93 15:38
ماشاا..... عسلکم بزرگ شده . امیدوارم مثل عکس هشتمیش همیشه خندون باشه