آرکانآرکان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا به مامان و بابا

عکس های 7ماهگی آرکان

1393/10/28 2:01
نویسنده : مامان
654 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوجولوی من انقدر شلوغ شدی که من وقت نمیکنم عکس های خوشگلتو بذارم الانم ساعت 12 شبه من تازه گل پسرمو خوابوندمو اومدم سراغ وبلاگ چون دوستای مامانی هرروز میگن عکس های تازه بذار ما دلمون برا آرکان تنگ میشه زود زود

مامانی پسر خوشگلشو بوسه بارون کرده

پسرخوشتیپ باادبم

کوچولوی تپل مپل من

این لباسای خوجلم مامان بزرگت برات بافته که هروقت میپوشونمت همه میخوان گازت بگیرن

پسملم عسملم

زبانپسر شیطون منزبان

پسر عروسک من با عروسکاش

اینم عکس آقا آرکان با دوستش آقا مهراد

و عکسش با دخترخالش هلنا خانم خوشگل

واینم عکسش با خاله یلداش که پسرم خیلی خیلی دوسش داره و وقتی بغل خالشه دیگه حتی بغل مامانشم نمیاد

ای وای یادم رفت اینم عکسش با مامانش

و این هم آقا آرکان فوتبالیست مث باباش

خداروشکر که ماه محرم امسال خدا بهم 1پسری سالم وخوشگل  دادو منم به آرزوم رسیدم

پسر نازم دیگه کم کم داره واسه خودش مردی میشه ودندون در میاره دست خاله یلدام درد نکنه که برات کیک گرفت و پسرمم حسابی خوشحال شدجشن کوچولودورهمی گرفتیم البته جشن اصلی رو بعد ماه صفرمیگیریم ایشاله

پسر شیطون من

پسر عزیزم عاشق این 2تا عکستم مامانم با اون چشمای آبی خوشگلت

مامانی من چه آروم خوابیدی دلم نیومد عکس نگیرم

عروسکم

تو این عکسم که دیگه خود خود ماهی

خداااااااااااااااااااااااااا جووووووووووووووووووووووونم شکرت به خاطر پسری که بهم داااااااااااااااااااااااااااااااادی

خدااااااااااااااااااجونم شکرررررررررررررررت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)